Friday, August 29, 2008

happiiii ^______^

ihihihi xD jag blev så förvånad när jag satt här vid min dator och plötsligt loggar Patrik in. Patrik, som i Niclas lillebror Patrik! :D Jag ba "patrik..? :O " "aa" fick jag tillbaka, och oh shit vad glad jag blev XD Han har gjort min dag xD jag har inte hört från honom på huuuuur länge som helst och så plötsligt loggar han in :33 hihiii ^^ så vi pratade lite grann men sen tog hans kompis över datorn och loggade ut! :O så jagfick inte säga hejdååå... :( då blev jag lite ledsen, men jag fick prata med honom lite grann iaf! Han verkade ha de bra, och sådär :p ihihihi :D

Men annars.. så är det fest ikväll då xD Inflyttningsfest hos Josef i nora ^^ Kommer säkert bli skitkul :D sååå... jagska väl börja göra mig i ordning och sen åka iväg till vincent, sen bär det av till festeeen :D haha, jag är lite pepp..^^' aja, toodles :p

No comments:

Post a Comment