Wednesday, August 20, 2008

blablaaa

blä. Jag är sur. jag har inte skrivit på ett tag så jag tänkte väl skriva lite iaf... jag pratar med lina på msn just nu, vi pratar lite om nora marknaden nästa vecka ^^ jag är jättepepp, det ska bli så himla kul! :D Nu på lördag också :D då har kalle sin födelsedagsfest ^^ skojskoj :D
hmmm.. jag är sur för att det är ett par personer som har härjat med mig idag, och det blev jag inte glad för -.- inte det minsta.. (!!!!!!) men! tur att vincent var där och tröstade mig lite grann :P det hjälpte ganska mycket :) *tycka om* :D
En sak som jag vill säga är att jag gör som jag vill nu. Jag lever mitt liv så som jag vill leva det, och jag ska minsann pröva mina vingar så mycket som jag kan nu ^_^ Jag vill inte ha någon onödig press från någon. tack.
för övrigt så är klockan kvart över elva och jag börjar bli en aningen trött ^^ imorrn är det torsdag.. skumt, det var ju måndag nyss :o imorrn ska jag hjälpa vincent fixa en bil :D busigt^^ jag skulle få prova på att svetsa sa han :D buuuus ^^ hmmmm.. på dagen ska jag nooog.. ta lite kort :p
ah btw ^^ niclas köpte en jättefin tröja till mig i måndags :3 En sån där på cahara, en randig med kaninöron X3 sen fick jag lite mer grejer också :o taaaaack <3 haha, vad busigt ^^ aja.. nu ska jag nog hoppa i säng :o natti natti polers ;P

1 comment:

  1. Anonymous16:13

    Mmm, vilken tur att du hade en kille i närheten.

    ReplyDelete