Thursday, August 14, 2008

lalaa~

Så.. jag åkte till niclas igår. det gick bra, allting kändes jättebra men ändå inte på något vis.. jag var så säker när jag kom dit att det är det här jag vill. men efter ett tag så visar det sig att det inte var så iaf.. dumma känslor, varför ska allt vara så himla komplicerat??? Jag åkte hem idag iaf, det känns bra att vi pratat en massa om saker och ting dock. Vi är inte ihop, men vi ska vara kompisar iaf :) trots allt så tycker jag ju väldigt mycket om niclas ^_^
Och så kommer han hem imorrn också^^ så vi ska träffas en liten stund innan han drar hem till kilsmo :P så kan han få med sig lite saker hem också
efter det så ska jag hem till vincent och kolla hur hans rum har blivit ^^ han har ju flyttat tillbaka till sin mor i nora nu :P hans hund Nhino är lite läskig dock.. och hans övervåning! O_O den spökar säger han.. iaf :o sedan får vi minsann se hur det blir :P
nu ska jag sova :) gonatt på er

1 comment:

  1. Men! Du har ju inte hälsat på mig på jättelänge och jag bor ju i Nora! :(

    ReplyDelete