Wednesday, April 21, 2010

Silver Fang yey ^_^

Hihihiii jag känner nostalgin forsa över mig! Jag har inte kollat på silver fang på år och dar! Awesome i'd say ^____^ Oj oj nu börjar det hända grejer här! PAssa er för akaka booto! O____O

Men, utöver det har jag gjort pannkakor idag ^___^ Och bullar i förrgår! Det var kul faktiskt, jag tror inte att jag gjort bullar helt själv tidigare :3 Goda blev dom också, sjukt gooda :3

Jag har vart i Göteborg i nästan två veckor nu tror jag, jag håller aldrig koll på tiden xD Men det har vart nice ^___^ Riktigt nice :3

Jag har tänkt lite, och jag tror att jag ska ge den här Gyarugrejen ett försök ^^ Det verkar riktigt kul faktiskt, Rebecca har inspirerat mig och Jokk har peppat mig :D

Jag åker förresten till sthlm på fredag, agnes kommer till örebro en snabbis för att hämta lite grejer och jag hakar på henne tillbaka senare på dagen. Hon fyller ju år liksom, i wouldn't miss it for the world <3 Kommer tillbaka på tisdag kanske?
Då blire pluggcon för hela slanten! Matilda, du och jag! Vi måste plugga, jag måste verkligen plugga. Har noll koncentration här så det blir typ plugg 24/7 när jag kommer hem sen xD

oh well! Nu ska jag kolla vidare på silver fang! Bai bai~ ^___^

No comments:

Post a Comment