Tuesday, April 13, 2010

Uppcon ^^

Såatteh.. Jag var då i sthlm och på uppcon i helgen :P Fredagen var en pain in the ass O_O Men det var ändå kul att jobba där :D Jag jobbade i garderoben på uppcon dårå för ni som har NOLL KOLL >_> Nej men det var kul även fast det var dödligt jobbigt >_< ALLA som skulle in på uppcon skulle lämna in sina väskor, så ni kan ju gissa på att det var sjukt mycket att göra :o Jobbade från strax innan 12 med en paus vid 18 och slutade vid 23 elr nåt :o Avslutet var ju grymt förresten, värsta partydansarna vi var eller hur agnes xD <3
Jag köpte en sötsötsöööt mössa till christian och finfinfina cupcakemobilsmycken och grejer, en jättefin ring också <3 *supernöjd* Däremot ångrar jag att jag inte köpte mer O.o Det tar vi nästa år!! :D
Men eh ja, senare på kvällen blev det dock en massa strul och tjafs med saker och ting, inte allt för kul men det löste sig ganska bra till slut ändå tror jag :) Lördag morgon vaknar man och drar sig till uppcon igen, dock blev jag sjuk under natten så jag degade typ resten av dagen i green room. Jag fick så dåligt samvete för att jag sjukskrev mig, det kändes som att garderoben behövde mig lite grann, förlååt :(
På lördag kväll/natt blev det en massa strul IGEN och det ledde tillslut att vi lackade helt (jag agnes jonas och yannick) på uppcon och bara drog därifrån, och en helt galen tillbakaresa mitt i natten xD Jag och agnes fick fnatt och skratta så jag vet inte vad åt..? xD och OH vad skönt det var att få sova i en riktig sääääng <3 jag kan inte komma på nån gång då jag sovit så gott som då :3 Söndagen gick åt till att dega precis hela dagen framför tv:n. Vi kollade på disaster date halva dagen och sen på när agnes/jonas spelade nintendo xD Sen hem hem vid tio och sova.
Seeeen... back to göteborg vid ett dagen efter :D
Yes, jag är här igen <3 Min älskling är och jobbar, han kommer hem om två timmar tror jag :P Jag funderar på om jag skulle laga till nån mat tills han kommer hem :D Haha vad husligt det känns xD
Det hände lite grejer igår som inte är allt för bra, och det är i stunder som dessa som jag alltid funderar på VARFÖR OH VARFÖR jag inte fått tröstandets förmåga, matilda du får lära mig för sjutton >_< Men jag är här iaf, och jag försöker så gott jag kan <3 Jag tror minsann att det kommer gå kalasbra :)
Däremot är jag sämst igen, för klockan är två och jag har inte börjat plugga nåt än... IGEN >_< Dumma dumma jag! *slår* okej nej inte på riktigt, men ändå

NU blir det skärpning! * börjar plugga*

3 comments:

  1. Är jag bra på att trösta? :o :D <3 <3 <3 :) <3
    Säg till när du är hemma igen!!!

    ReplyDelete
  2. klart du äär :D <3

    ReplyDelete
  3. agnes10:23

    du är bäst bella <3

    ReplyDelete