Monday, April 05, 2010

Filmkvääääll

Yesss, jag sitter just nu i Rebeccas soffa och lyssnar till aggus småsnarkningar :3
Agnes jonas och hyo kom förbi hos mig en sväng, vi åt lite grann och sen drog vi vidare hem till rebecca och hyo och busade lite granna :D
Sen så hade jag och agnes förstås fått mig oss en hel del cola också.. Så kvällen var ju rätt så mycket utav en höjdare fram tills sockerruset försvunnit XD Shit vilka flumbarn vi är <3 De andra trodde säkert att vi var dumma i huvudet elr nåt lol ^^
Men ja, lagom till rebecca kom hem från sitt jobb satte vi oss och kollade på Waterboy med Adam Sandler, han är ju för skön alltså :D och de senaste timmarna har vi kollat på när jonas elr rebecca spelat mario, och by now är vi alla sjukt trött xD Iaf jag agnes och rebecca, vad gör jonas och hyo för nåt egentligen? xD
oj oj, nu hör jag att dom vill ha datorn :O Men jaa, en helt kalasbra kväll har det varit x)
Nu ska jag sooova <3 nom nom nom :3 Natti natti!

No comments:

Post a Comment