Monday, April 26, 2010

Örebro

Oj oj, det känns som att jag varit borta i typ ett år elr nåt xD Men känns skönt att få sova i min säng med min nalle, och nörda vid min dator med min musik ^_^

Jag var med Niclas, Sid och Jennie idag! Det var riktigt roligt, det var länge sen man träffade dom över huvud taget :o Innan vi träffade Jennie så spelade vi GTA hos Sid och jag kan ju inte bli sämre är ett som är säkert xD Senare vid femtiden gick vi och mötte upp Jennie och drog till Rosalis Deli för att äta glass/smoothies/kaffe/morotskaka/whatever det dära niclas åt xD Så satt vi där och småpratade lite och kollade på folk, såg ett par stycken vi kände och det var ju lite busigt ^^ Efter det åkte vi hem till Sid och hängde lite, sen vidare hem till mig och nu åkte dom. Lite tråkigt x(
The day in a nut shell ^^

Imorrn blir det pluggiplugg. Japp. God natt.

1 comment:

  1. Anonymous02:40

    Jag käkade faktiskt en sån där... vahettere... uhm, vahettere... tiramisu!

    http://cuccos.com/boszikonyha/files/tiramisu.jpg

    Nom nom nom! :D

    ReplyDelete