Thursday, April 29, 2010

valborgsdrömmar xD

Jag drömde skummaste valborgsdrömmen idag haha

Jag drömde att vi var några få pers i mitt vardagsrum och väntade på patrik och kim och det gänget, och så kom ludwig men ingen annan så vi väntade i typ två timmar sen så reste han p åsig och ba nej dom vill inte komma jag drar. Jag blev jättesur och måste ha somnat?? För när jag vaknade igen (i drömmen alltså) var klockan 21.34 och då blev jag arg för brasan börjar 21.00 och då hade vi missat den, sen när jagtittade på klockan igen så var den typ halv tolv och jag ba NU ÄR HELA VALBORG FÖRSTÖÖÖRT!!! Jag som hade dukat bord i vardagsrummet och så var det nästan tomt...

sen POFF drömde jag en annan sak, jag kommer inte ihåg om dom hängde ihop med varandra men iaf ^^

Jag var i en jättestor sal där jag och några andra höll på att arangera nånting men det hade med kött att göra iaf för det var typ samples av olika slags kött som man kunde äta bara sådär i hur många lådor som helst som stod uppradade. I början så stod jag och några andra bakom ett bord med en gigantisk köttbit under bordet på golvet (wtf!?!) och jag skärde bort altt fett från kanterna och la det fina köttet i en låda och fettet i en sån där svart soptunna som står ute på gården^^ på nåt vis så fylldes hela den tunnan XD Men iaf, sen var vi i olika lag typ och så skulle vi se vem som kunde sälja mest elr hur det var, men jag var liksom inte med i organisationen utan bara strövade runt där och smygåt av köttet som låg överallt xD Tror att det var Christian som var med som hade tagit dit mig ^^ Sen helt plötsligt kom bossen och så var något fel för jag hade fått något av chris som vi skulle hålla hemligt, tror det var handdukar elr nåt sånt xD men det fick jaginte säga till någon så det gjorde jag inte, men så hade någon annan snott en massa saker från den delen där christian jobbade och det var typ bara han som hade access dit så dom skyllde jättemycket på honom. Det var dåligt x( Men efter det från nånstans så höll någon upp en hela låda med skitstora flaskor med schampoo som vi bara tog sen xD

Sen vaknade jag av att sid smsa :D GOD MORGON VÄRLDEN! vet ni vad jag ska göra idaaag? ^^
Jag ska skriva min första tenta! yey! (sådär lagom fyra månader för sent.. men ändå!! xD Bättre sent än aldrig *fnizz*)

Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning för att träffa Sid och Matilda, bai bai ^_^

No comments:

Post a Comment