Friday, April 30, 2010

nej

Jag kan bokstavligt talat känna hur orden skär upp hela mig. Så bisarrt det kan bli och beyond, en annan slags skräck och panik som jag aldrig känt förrut bara exploderar inom mig.
Jag är chockad. Jag känner hur jag blir ärrad för livet i denna stund, det är helt otroligt. Det är fascinerande på ett sätt hur man kan känna såhär, men jag kan inte förstå. Jag kan inte förstå, och jag kan inte förlåta. Jag hör hur jag skriker i mitt huvud, jag känner hur knivar skär i bröstet.

Jag vill bara klippa alla band och fly
____________________________________________________

Shred those bonds we barely made
to a million pieces,
Let me flee while i can
But i stop and realise
this prison runs through my veins

2 comments:

  1. Mikael Millares08:48

    NEJ!!! Whyyyy!?!?

    ReplyDelete
  2. emma11:09

    what is up honey? :C

    ReplyDelete