Friday, May 21, 2010

Önskestövlar!

Här sitter jag vid datorn och gör typ ingenting. Jag har tagit en paus i mitt Dollhouse-tittande och bara glor runt på facebook ^^
Kebaben var god, likaså trocan :3 Och mina fem st. sura S = åzm :3

Såattehh.. Jag har lust att bara kika in en liten liten snabbis in i framtiden, ungefär sådär 2½ år och så vart jag är så jag kan förbereda mig bättre xD Jag är i behov av Williams önskestövlar!! ..som fixar allt~ :3

Men när jag tänker på mig själv och vart jag står om två år ser jag mig själv som en hyfsat framgångsrik bartender om jag får bestämma, inte riktigt som marinbiologistudent ^^' Men jag började även tänka en massa på följande:
Jag vill utvecklas och lära mig mer om livet, jag vill veta precis vem jag är och lära mig hur jag fungerar och vad jag kan förbättra. Jag vill inte stanna i min utveckling där jag är nu, det känns fail -.- Jag har så mycket att lära. Jag vill handskas med saker på ett bra sätt, ett moget sätt. Jag vill skratta och leva livet, jag vill vinna och känna att jag också kan. Jag vill förlora, gråta, ta mig upp och bli starkare! Jag vill komma iväg och se världen och lära mig utav den! Jag vägrar att fastna här! Jag säger hellre för mycket än för lite, jag vill förlåta och glömma, gå vidare med ett leende. Jag vill knyta nya vänskapsband och se nya människor och vad dom kan ge. Jag vill känna passion i allt jag gör, jag vill ha tillbaka min glöd som fösvunnit, jag vill vara nöjd med mig själv.

Men hur gör man när man har bubbelplastat in sig själv och kan inte få upp det? :o
...Svar: MAN BRYTER SIG LOSS!! Jag ska iaf försöka ^^ Det blir min livsuppgift :D Jag ska bli bättre :3

Love like you never loved before
Live like every breath is your last one
Dance like nobody is watching

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete