Wednesday, May 05, 2010

Jarrå

Idag har jag och mamma dragit iväg en snabbis till tygaffären inne i kompassen och kollat mönster. Vi åker förmodligen till marieberg och Calletex imorrn när hon kommit hem från jobbet för att kolla mer mönster^^ Här ska vi skapa sommarklänningar! *peppen!*
Men eftersom mamma har jobb till skillnad från vissa andra så hann vi bara kolla en kvart xD så efter det gick jag vidare till H&M och provade lite nya bikinisar ^^ Och till min förskräcklelse känner jag att jag MÅSTE börja träna ILLA KVICKT! Inte bra det här alltså *skaka på huvudet* Men Bikinsarna var snygga iaf haha, jag vet dock inte vilken jag vill ha :o Antingen den krummelurblåa eller den marinblåa...

Iaf ^^ Efter det gick jag till Arbetsförmedlingen och skrev in mig på jobbgarantin igen, träffade även Magnus där :D Det var lite småbusigt haha :P Men jag ska iaf dit igen på tisdag kl 10.15 ^^

Imorrn ska jag på jordgubbsintervju :D klockan 12 ska jag vara där så jag ska kolla vilken buss jag ska ta, jag borde nog åka en tidigare för min tidsoptimism går inte att lita på för fem öre haha ^^'
Annars har jag haft en relativt bra dag :P Jag har gjort min soppa på Kiffes beställning och som vanligt blev den väldigt god *skryta* x)

På fredag kommer Christian hit <3 Meeeen han ska minsann få klara sig själv hela kvällen för jag ska ha tjejkväll med Rebecca ^_^ Ska bli riktigt kul yey :3

mjaaa... nu dååe? Jag känner mig sjukt uttråkad..! och jag kan inte ringa christian för han och natta kollar på film -.- Mat? oh glass <3 men det har jag inte -.- Städa mitt rum kanske..? xD Men inte nuuu...
haha okej okej, jag går

No comments:

Post a Comment