Thursday, May 06, 2010

Jordgumma :D

Jag har varit på intervjun i marieberg och jag tror nog det gick ganska bra ^^ Hon behövde tre pers som kunde börja på måndag och om jag får jobb då ringer hon på söndag. Det var lite krångligt med när och hur mycket man ska jobba.. Men ett jobb är ett jobb :D
Jag kom dit vid elva eftersom bussarna bara går en gång i timman, och jag ville ju inte vara sen :P Jag traskade då in i en kiosk, och där jobbar Emelie (en tös som jobbade på rosalis i somras ^^) och vi började prata en massa och vi bestämde att vi skulle ta en fika snart, det ska bli så trevligt så :D
Sen vid tolv var det dags ^^ Vi var en hel drös tjejer som hade sökt haha :P Först var det gemensam information om jobbet och hur det funkar i överlag sådär, sen fick vi prata med arbetsgivaren en och en för att se hur mycket vi ville jobba och sådär. Efteråt tog jag sällskap med tre av tjejerna Jenny Jenny och Milka på bussen tillbaka till stan^^ Det var så trevligt så, satt och tjöta en massa :D (..jaa göteborgskan kryper in i mitt ordförråd sakta men säkert xD)
Tycker att vi borde träffas igen snart faktiskt, vore kul att få lite nya tjejkompisar :D Jag har typ bara killkompisar :s men iaf ^^ det ser vi fram emot :D

Nu ska jag iväg en snabbis upp på stan sen när jag kommer hem har förhoppningsvis mamma kommit hem så vi kan åka till calletex och kolla mönster och tyg ^_^ Jag är fett sugen på att sy igen, det är faktiskt kul :D

Tror inte jag har så mycket att tillägga just nu förutom att helgen kommer bli awesome :D
Ha en kalasbra dag hörni! x)

No comments:

Post a Comment