Sunday, May 23, 2010

Fairly interesting ^^

Dagen igår började med att jag vaknade, jag och mamma åkte till Maxi och kollade om de hade den hårfärgen jag letade efter. Tyvärr inte just den jag hade in mind, men vi hittade en annan som nog kommer bli jätte bra :P

Efter det åkte vi hem och jag åkte iväg till jobbet där det var FULL RULLE! Heeeela dagen verkligen, det var någon tillställning i brunnsparken för members only blahagrejs kommer inte ihåg vad det hette men ändå ^^ Det var folk överallt, och bilarna hade t.o.m parkerat på gräsmattorna för parkeringsplatserna var slut haha. Stressen var total och jag satt inte ner förns vid 17.30 och det var inte mer än fem minuter förns det kom ännu fler folk xD Vi tjänade in över 10 papp tror jag xD Jordgubbar kan man bli rik på haha
Men senare på kvällen så frågade jag om OB tillägget, och då sa han att det får vi inte (?!??!!) När jag var på intervjun sa hon ju att vi skulle få OB :s Palla jobba kvällar och helger om man inte får OB? pfeh -.- ska snacka med the boss senare om det iaf.

Så blev klockan till slut åtta iaf och jag åkte hem. När jag kom upp satt rebecca i soffan (sebbes tjej) så jag satte mig och snackade lite med henne, och det ena ledde till det andra och det bestämdes att jag skulle följa med till frimis lite lagom random sådär xD men innan stack jag iväg en snabbis till stadsparken där matilda och hennes gäng satt och hade det trevligt ^^ Kul att träffa dom igen ^__^ Så vi satt och snacka lite där, sen ringde Rebecca och sa att dom skulle dra iväg till frimis och då åkte jag iväg dit och mötte upp dom ^^ (haha förresten, i stadsparken visade matilda mig värsta coola trädet xD Nån har vart asbusig och gjort ett ferdinandträd! Ett helt vanligt ekträd och så har nån satt upp korkar överallt i det xD åzm!)

Anyway, jag åkte iväg till frimis och hade helkul där med rebecca och sebbe. Lite senare kom även födelsedagsbarnet tobbe (GRATTIS!!!)och ben och några till av deras kompisar ^^ Det var även Bens sista kväll här, han åker tillbaka till usa idag nämligen :( Men vi hade iaf jättekul tycker jag x) Sen följde dom mig hem lite grann, ben tyckte inte att jag skulle cykla full xD Men såå full var jag inte hallå, drack ju knappt nånting nästan >_> xD oh well, en sjukt härlig kväll var det iaf! Jag har inte vart ute och festat på jättelänge känns det som, riktigt ordentligt sådär iaf :o

Sen kom jag hem iaf, och då träffade jag på findus friare, den svartrandiga katten (far till senaste kullen!) och findus var där och morrade åt honom hela tiden x( Sen ville hon in och då sprang den andra katten också in i trapphuset xD Så jag tänkte nu ska jag hälsa! Men han var så feg, han hade ingenstans att ta vägen där inne heller lilla gulle <3 Men så släppte jag ut honom och släppte in findus. Sen gick jag ner i mitt rum och ringde till christian :D Haha jag ska tydligen ha pratat nonstop tills jag slocknade i telefonen xD Men innan dess så hörde jag katten utanför mitt fönster och ville in! Så vi hade bondat lite iaf! ^__^ Så jag öppnade fönstret och ville släppa in honom men det fick jag inte för christian :( Han ville gosa gosa och han var så snäll och söt jue <3 katten alltså hahaha :P Men iaf ^^ Hoppas jag träffar han igen, det vore skoj :3
och så var den dagen :D

Nu är det idag och jag har sprungit runt och letat pant och småmynt för att ha råd med en kebab och lite trocadero xD Så har jag kollat lite på rush hourfilmerna, jag älskar chris tucker alltså xD <3

mjaaa, imorrn ska jag jobba tidigt -.- Men nu snart ska jag iaf färga håret! Ska bli spännande :D Jag ska bara orka mig upp först lol

(BÄTTRE NU NICLAS?!xP)

3 comments:

  1. herreguuuud, radbrytningar människa! XD

    ReplyDelete
  2. du kan va radbrytningar! xP

    ReplyDelete
  3. Anonymous18:07

    ooh en blogg! :D hade också jättekul o är alltid på att gå ut igen vetdu! =))
    kram R

    ReplyDelete