Friday, May 21, 2010

Fredag??

Känns verkligen inte som fredag :s
Men iaf!

Jag känner mig sjukt äcklig, det är nog för att jag är det också (har inte duschat på evigheter xD) Men jag ska bättra mig, jag lovar ...snart.. >_> Och än så länge har jag inga planer för kvällen, ben skulle höra av sig om fest men har inte hört nåt än så det kanske inte blir av ändå, och så blev spelkvällen flyttad också så det blir till att chilla en massa hemma^^
Jag är sjukt hungrig också, så jag funderar starkt på att sticka iväg och köpa kebab :3

Kanske ska hyra avatar också :O Det vore ju inte allt för tokigt ^_^ Fast jag vet inte :o

Jag tänkte på en sak för ett tag sen, jag har tänkt skriva det i bloggen sen jag kom på det men jag har glömt det hela tiden xD Elr har jag skrivit det redan? O.o Jag vet inte xD
iaf!
Jag har jobb nu, kommer ha jobb fram till augusti. Sen börjar jag komvux. Sen behöver jag nog ett sommarjobb till nästa sommar, sen flyttar jag ner till göteborg och pluggar marinbiologi i tre år, sen sticker jag till usa elr australien och jobbar där! Ta-daahhh hela livet planerat! Kommer bli awesome! ^____^ -Det tänkte jag på, jag som hela livet undrat vad som händer sen^^ Nu vet jag! ^_^ det löser sig ju! :3
Fast jag funderar fortfarande på om jag inte ska gå bartenderutbildningen i nyköping efter komvux :o Det vore ju faktiskt sjukt kul :3 Då kan jag jobba som bartender på kvällarna och helgerna för att inte dö av csnskulderna efter marinbiologin xD hmm.. Vad tycker ni? :D

Jag har köpt hårfärg förresten! och jag har en frisyr som jag funderar på att klippa :O Hoppas jag får mycket lön nästa vecka :3

Gaahhh dagarna går sjukt långsamt >_< Saknar ju sin lilla pöjk ofc <3 Han kommer på fredag, om en vecka -.- Men han stannar länge minsann, ända till onsdagen! :3

Nej nu ska jag springa iväg och köpa mat! *groooowl* säger magen ^^'

No comments:

Post a Comment