Sunday, May 09, 2010

Helgen ^^

I fredags förmiddag väcktes jag med en skarp knackning från någonstans. Först tänkte jag "drömde jag?" så jag la mig ner igen och tänkte sova, men så kom det igen och så stod mamma utanför fönstret och ville att jag skulle komma ut.
Det var ju meningen att vi skulle till marieberg och calletex för att kolla mönster och tyg x) Men det gjorde vi inte förns ett par timmar, eftersom mamma tvunget skulle fixa våran tvättställning här utanför och den där himla linan var ju oändlig xD
bla bla, till slut åkte vi iväg och hittade ett jättebra mönster men inte sjutton hittade vi ett bra tyg! *besviken* Jag som hade sett fram emot att sy igen -.- Men efter nån timma i tygletandet sa mamma det är ju billigare att köpa en klänning istället för att sy en egentligen, så då åkte vi till mariebergs köpcentrum och shoppade istället xD Jag fick en jättefin svartblommig klänning som sitter som gjutet *sjukt nöjd* x) Vi kollade mest på bikinis iofs, jag har sett ut en som jag ska köpa så fort det vill sig :3 Den är väldigt sjömansinspirerad och jag är helt fast för den stilen <3

Anyway, när vi kom hem dumpade jag migsjälv på min stol vid min dator och var klistrad i ett par timmar. Sen tvingade jag mig själv att faktistk börja städa innan Christian skulle komma, och jag kan inte begripa att jag hann fixa både mitt rum och mig själv innan han kom xD Mitt rum was such a MESS! >_> Städa hela rummet, duscha, göra mig i ordning på ungefär en timma xD inte för att det var så viktigt att veta, jag känner bara att jag ska lite creds för det *fnizz* xD

Nej men sen iaf kom christian och en timma efter det kom magnus och hans kompis tobbe, så satt vi och snacka lite i köket med hallondesserten <3 och efter det traskade vi ner till mitt rum och snackade om allt och ingenting tills klockan blev halv tre och jag nästan dog av trötthet haha ^^' Men det var sjukt trevligt, det lär vi ju göra om x)

På lördagen gjorde vi typ inget alls, bara degade precis hela dagen xD men till slut orkade vi röra på oss för vi skulle på fest hos en kompis till Christian. Linnea heter hon och är en oerhört trevlig prick x) Jag blev förvånad över mig själv lite grann där för jag kände mig så sjukt social och hade inte alls tråkigt nångång även fast jag bara kände christian där haha :D Fast iofs så kom Zanna dit vilket förvånade mig ännu mer haha, jag har inte träffat henne sen förförra sommaren :D Hon råkade knocka mig också den tösen, har asont på mitt högra ögonbryn lol xD Men det är lugnt ^^ En trevlig kväll allt som allt må jag säga helt klart :D Det var helcoolt att Linnea hade gjort jelloshots! Jag har alltid velat prova såna och så poff tar hon fram en hel plåt från frysen helt plötsligt :D *gilla*

Men idag då, idag har vi inte gjort så mycket heller. Vi drog iväg till viktoria och åt pizza vid tretiden, sen visade jag christian stadsparken och wadköping :D Vi åt riktigt god glass också <3 Sen gick vi vidare hem och vid sju åkte han hem :( *ogilla*
Men när han åkt iaf så kollade jag på nya vampire diaries <3>_< :3 Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. funderar på att springa iväg till affären och handla mat *vrålhungrig* innan dom stänger om en halvtimma :O
jag har inte heller direkt så mycket mer att tillägga om hur denna helg har varit.. har ni? ^^

No comments:

Post a Comment