Monday, May 17, 2010

Oj oj oj ^^

Det känns som det hänt en hel del, men förmodligen så har det nog inte det haha ^^
Såg att jag inte skrivit sen i tisdags, och det var ju nästan en vecka sen O_o

Jag skulle vart ledig i onsdags egentligen, men Luba ringde och undrade om jag inte kunde jobba lite i marieberg och visst kunde jag det. Mer jobb= mer pengar ^^
Det är dock inte världens mest intressanta jobb kan jag ju meddela. Jag sitter på en stol i 6 timmar och fryser, och säljer jordgubbar då förstås. Inte allt för spännande >_>
Men, något bra som hände var ju att Christian kom hit i onsdags kväll ganska jätterandom sådär och sen dess gick veckan otroligt fort. (TYVÄRR?! >_<) Känns ju inte allt för kul att gå upp och gå ifrån sötsaken och gå till jobbet, men äsch. Han klarar sig ;P
Jag har inget minne av vad vi gjorde på torsdagen.. :o men på fredagen så.. just det, gick vi på shanghaibuffén och sen på stan en liten stund^^ Han köpte ett jättefint linne till mig! Det är marinblått, och randigt i en mörkare blå, man knyter ihop den i nacken och så var det blommor som klättrade upp lite fint sådär på ena sidan :3 Ska se om jag orkar ta kort på den nångång haha ^^' Jag är sämst på att ta kort xD
På lördagen var jag ledig och så åkte vi ut till landet med natta och grillade, domtvå knasarna badade t.o.m i dammen! Typ 10 grader varmt, men vadå *hoppar i* O.o Jag satt på kanten och var den badkruka jag alltid varit haha ^^'
Sen vid 20tiden åkte vi tillbaka in till stan och gick på Iron Man 2, som var helt okej! Konstig och ganska seg i första halvan av filmen men sen blev den lite bättre^^
Sen kom natten och sömnen och vaknandet idag. kl 13 åkte han hem och jag åkte till jobbet. *snyft* Men han kommer tillbaka till yeahfestivalen ^^
Det var så sjukt tråkigt på jobbet idag, jag visste inte vart jag skulle ta vägen >_< Tur att man hade Dan att smsa med hela dan ;P och sen vid 20 slutade jag, åkte hem och gjorde mat och har suttit här sen dess.
Jag köpte de där nya gifflarna också, såg att det var kardemummasmak på dom så självklart var jag tvungen att prova dom! Älskar kardemumma :3 mummaaaaa~ xD
um ja.
Åh förresten, såg senaste vampire diaries igår... TOKBRAAAAA!!!!!! Jag blir tokiiiiig, varför var det säsongsavslut föööööööör >____________< Så sjukt spännande, jag satt och hetsade som en idiot när jag kollade på det xD Eller hur, christian? haha xD

Oh well.. jag pratade lite med pappa nyss och vi ska förmodligen fixa kiffes moped så jag kan börja använda den förhoppningsvis imorrn :3 Den är så sjukt snygg :D
Förutom det så har nog mamma kommit hem nu också, hon har varit i södra frankrike med syjuntan sen i söndags. ^^ Men jag orkar inte gå upp nu, jag vill sooovaaaa~ Så får prata mer med henne imorrn dåeh

Mjaaa, Det var väl det för denna vecka :P Nu ska jag kolla på Big Gay Al's Big Gay Boat Ride och lite andra sp-avsnitt, natti natti~ :3

No comments:

Post a Comment