Monday, May 03, 2010

Dygnets små händelser

Igår kväll åkte jag hem till Ben som är i sverige ett par veckor. Vi satt och snacka hur mycket som helst om allt och ingenting, oerhört trevligt var det ^_^
Sen idag åkte jag till matilda en stund och kollade på när hon spelade fallout3 och sen spelade vi lite rockband :D nostalgiii<3>_>
Efter det träffades vi på Kenny på stan så vi stod och pratade en massa med honom, sen gick vi och kolla kläder på HM och Cubus, sen gick vi hem och bestämde oss helt random för att vi skulle grilla. Said and done! Gott blev det, efter lite om och men xD Vi kollade på The hangover till maten och sen åkte matilda hem. x(
meeeen.. jag tittade på senaste vampire diaries efter det <3 och jag har läst senaste one piece också, och nu sitter jag och gör typ inget alls.

Hur är läget med er då? x)

No comments:

Post a Comment