Friday, February 12, 2010

One piece ^_____^

Hemma igen ^^ Jag har varit i sthlm sen i onsdags, det har varit riktigt kul att få träffa agnes och alla andra härliga människor! ^.^ och så välkomnas jag hem med nya one piece mangakapitlet OCH nya animeavsnittet, det är ju bara för bra :3 och jag har inte kollat in dom äään... O___O
MEN! Spänningen får minsann ta och hålla i sig ett tag till för jag ska hyra film och leta mat nu, såhär på kvällskvisten :D

Jag har en till framtidsplan nu också! Men den ska jag klura lite till på senare :3
herråå~

omg jag höll på att glömma! xD Jag bytte vatten i akvariet nyss och precis när jag kommit tillbaka med hinken från tvättstugan så ser jag en svart skugga flyga bakom akvariet ner bakom hyllan... DET VAR JU SILVERFIRREN!! Jag ba HOLY SHIT vad ska jag göra O_O Jag fick damp, virrade runt och försökte komma på ett sätt att få tag i han! Jag hörde hur han sprattlade en massa mot väggen där bakom shit XD Men han var klok, han sprattlade mot kanten så jag kunde få tag på honom till slut, han hade nästan slutat andas helt då :O Sjukt läskigt var det, men jag lyckades få tillbaka han i vattnet innan han dog iaf.. *pust* Så nu är han glad och fin, och utan allt damm han fick på sig :D nice ju \o/

No comments:

Post a Comment