Saturday, February 13, 2010

;_______________;

Det går inte att beskriva. Jag kan inte tro det, jag VILL inte tro det. jag är helt förstörd, det är som ett himla hål i hjärtat på mig!
Man bygger upp så sjukt mycket hopp, och man blev så glad när det äntligen gick bra efter så galet mycket motgångar.. Men sen ba POFF nej nu förstör vi allt som man kämpat för, trycker ner en med det värsta! Jag blir TOKIG! ARG! och så sjukt LEDSEN!!!! >_____< ;_______;
Han kan inte, det går inte, han får inte. Han kan inte lämna Luffy, HAN KAN BARA INTEEEEE!!!!
Jag vill nästan inte läsa nästa kapitel, men jag måste. Jag måste få se, måste få veta. det händer inte på riktigt va? Oda-sama skulle inte göra så mot sina fans väl? eller? det är liksom fel, det är bara FEL!
aarrghhhh!!!!! jag dööööööör *gurgel*

No comments:

Post a Comment