Wednesday, February 24, 2010

Ghiblikväll hos Hannah

var sjukt kul! Åh :3 Faktiskt så var jag inte sådär jättepeppad på att gå dit först, men när jag väl kom dit var det bra och blev bara bättre och bättre :D Då jag kom dit hade dom redan kollat på The Cat Returns och börjat på Kiki's Delivery Service som jag för övrigt tycker är bland de tråkigaste ghiblifilmerna, men! det är fortfarande ghibli så whatever :) Vi skojade och busade allihopa typ hela tiden, helkul var det ^_^
Det var jag hannah wook och hennes pojkvän i suppose, matte, och tre andra killar som var roliga dom med :D Jag har tyvärr glömt bort allas namn redan xD Men den ena kom jag på mitt i allting att vi hade ju träffats, den gången i ettan då jag träffade hannah och fick följa med till deras animeklubb som var på hennes skola. Så hälsade vi på den där killen och han kommenterade på min nyckelring eftersom Luffy var med på den xD Nyckelringen kommer han ihåg, men knappt mig xD Det var lite roligt iaf ehe :P
anyways, det var helkul och nu är jag hemma igen med nya bekantskaper :3 *glad* Det här måste helt klart göras igen!

Efter alla roligheter är jag sjukt trött, så nu måste jag åh men förresten xD Tidigare idag satte jag och mamma upp min nya spegel! Och "soffan" börjar bli finare och finare också :D Jag har t.o.m varit duktig nog att ta en bild så här ska ni få se!

Så, ta-daaahhh :P

um ja, jag väntar ivrigt på mitt överkast också :3 Jag har t.o.m städat mitt rum idag förresten! O_O Det händer aldrig typ XD ^^' Sen så har jag varit och simmat också, jag vill också ha en simbassäng :o Då slipper man simma om alla långsamma tanter >_< Jag solade också, måste ju bygga upp brännan lite inför sommarn ehe ehe..
men ja, så, bra. Nu ska jag hänga tvätt och sova! Natti natti

(btw, det här är mitt 500e inlägg xD)

3 comments:

  1. Mikael M.05:28

    Gah! En bloggmänniska! ;D "som var roliga dom med", kul jämförelse! ^^ Bästa kvällen på veckan so far, kommer bli svårt för ons, tor och fre att slå detta. Btw. Efter att ha snokat runt på dina fakebook bilder och din eminenta blogg, i sann stalker anda, så är det klar jag minns dig, men du var way kortare som jag minns det.

    ReplyDelete
  2. haha! jaa men ni var ju helkuliga ju ^__^
    kortare xD okej men vad roligt att du kommer ihåg mig nu iaf :D Vi måste ha fler filmkvällar, lätt!

    ReplyDelete
  3. Mikael M.10:43

    Du var inte så halvkulig heller ^^. hehe, ja det tycker jag verkligen vi måste! Är redan på Hannah om det. :D

    ReplyDelete