Sunday, February 21, 2010

Adrien Brody



Jag har minst två filmer att se med honom: Cadillac Records och The Pianist.
Jag vet inte vad, men det är något med honom som smälter hela mig xD :3 Jag tycker om honom <3

Um ja, jag har absolut inget att göra och jag bara kom att tänka på honom av någon anledning :P
Men en sak som skulle vara helfestlig är att om jag slängde mig ut i snön här skulle jag försvinna helt under snön :D Det ser jättekul ut!! *viiiill*

Åh förresten så är kuddarna typ färdiga nu :D Vi glömde bort att köpa svart dragkedjor till de svarta kuddarna så det är typ bara det kvar som ska göras :D Roligt, när vi kommer hem ska jag fixa i mitt rum lite :3 Jag beställde ett överkast från ellos igår också, vänta jag ska fixa bild :o


Här ^^ Me like :) Jag fick 50% i rabatt också, det var ju ganska nice :D

2 comments:

  1. Niclas14:41

    Adrien Brody ska spela i en ny Predator-film också :D Och ja, Pianisten MÅSTE du se, den är så sjukt bra :3 nu måste jag se den bara för det! *kilar*

    ReplyDelete
  2. Åh, jag gillar honom också :D! Han är fulsnygg-mystisk. Typ.

    ReplyDelete