Saturday, February 20, 2010

AARRGGHHH!!!

Är det bara jag som blir galet irriterad på alla dessa 1990-93födda BARN som skaffar BARN med andra BARN?!?!? Nästan jämt är det tjejer som lägger upp bilder på sina magar när dom är i den veckan och den vecka och blablabla, och så kollar man på när dom är födda så är det 1990 upp till 93 och kanske t.o.m 94!! Jag blir sjukt irriterad på det iaf. Jag menar, har man verkligen ett tillräckligt stadigt liv för att skaffa barn när man för sjutton går i gymnasiet?! Det är så sjukt oansvarigt så jag blir tokig >_< Så springer dom runt och tror att åh dom är så lyckliga för dom ska få barn, sen gå paret och gör slut och så hoppar man runt från kille till kille hela tiden! Gaahh >_<
JAG tycker iaf att det är oansvarigt och otroligt ogenomtänkt och korkat om det nu 'bara blev så'
keh jag var tvungen att få ur det.. så, bra.

I övrigt så snöar det tokmycket här och det är helfestligt tycker jag :D Jag saknar agnes, speciellt såhär när man dricker cola :P På freeedag ^______^ Jag åker till sthlm igen nu på fredag, fest på lördag och jag är riktigt peppad! :3

Igår sydde vi lite kuddfodral, nu ska vi bara sy på dragkedjorna på nästan alla, vi glömde köpa svarta dragkedjor till de svarta kuddarna ^^' Det känns lite corny att sy men faktiskt så går det ganska bra och det är sjukt kul att kunna göra något helt eget :D Julklänningen öppnade mina ögon smått :3
Jag har bestämt mig för att försöka börja sy egna kläder, så vi måste köpa lite mönster till olika klädesplagg :P Jag har en idé på en sommarklänning, inte så speciell kanske, ganska enkel men den kommer nog bli riktigt fin om allt går som det ska ^__^

2 comments:

  1. gud vad glad jag blir att hitta nån som har samma åsikt som jag gällande barn!! alla tycker bara man dömer osv, men vafan! ta lite ansvar människa :p

    /Hanna

    ReplyDelete
  2. Anonymous18:50

    http://www.youtube.com/watch?v=tJRzBpFjJS8
    Den där säger allt va ja tycker om det.

    ReplyDelete