Wednesday, February 24, 2010

Vår på G?

Är det bara jag som känner av vårsolen idag? :3
Jag tycker om vintern, väldigt mycket. Snö är ju helt galet kul ju! Och jag gillar inte att alla går runt och klagar på att det är kallt och för mycket snö och att nu får det vara nog osv osv.. Det har inte varit sån här vinter på typ 20 år och jag tycker att man ska ta vara på det så sjukt mycket för att det har varit så många vintrar på sistonde då man klagar på att de tinte kommer nån snö. Jag uppskattar snön och kylan mycket, men att våren är på väg är helt sjukt kul också ju!
Jag gick till affären förrut för att hämta mitt överkast, och så var det en sån där vårsol som värmer, och snön börjar sakta smälta. Jag hör här utanför mitt fönster hur det droppar :D
Så that's my point :P Jag klagar inte på vintern, men det ska bli skönt med våren :)
Jag använde mina nya solbrillor på vägen till affärn också! Dom är jättefina tycker jag :3 Jag fick värsta chocken av att gå ut så ljust som det var :D
Jag sitter och lyssnar på Colbie Caillat, och hon är sådär underbart myssomrig av sig så man blir helt pirrig i magen :D

Mitt överkast är jättefint, och nu vet jag precis vilka färger som saknas! Jag kan knappt vänta tills mamma kommer hem så vi kan fixa mera :D Under tiden ska jag minsann ta mig i kragen och börja plugga lite biologi! Jag måste bara hitta boken först ehe..

Längtar till fredag!! <3 :D

1 comment:

  1. Stoffe18:51

    Fredag/lördag!! *peppar*
    Vintern är trevlig och snö är nice. Men om man bor i stockholm kan man bara ta en viss mängd innan man flippar ur. Då allt stannar och plogningen är sämst i stockholms området.. Absolut sämst!
    Så jag välkomnar våren och sommaren, men inser att det inte blir än på ett tag ;P

    <3 Ses på fredag/lördag //stoffe

    ReplyDelete