Wednesday, February 17, 2010

Spegel spegel på golvet där

Min bror Kiffe fyllde år igår, vi firade honom med smörgåstårta (för de som faktiskt äter sånt O.o), sen fick han en tid hos frissan som han blev oerhört missnöjd över när det var klart, och så fick han biljett till relaxen med nästan hela familjen, minus pappa som jobbade och plus sebbes nya tjej Rebecka. Hon var väldigt söt och schyst ^^ och lika gammal som jag?! O.o det kändes konstigt på någe vis O.o Men ja, så vi hade fullt upp igår, och vi avslutade kvällen med att hyra den där svenska filmen Prinsessa. Den var lite intressant, men inte så jättemycket :D Jag köpte däremot 5 filmer i samma veva xD Bl.a DÖD SNÖ och KENNY BEGINS! :3 Nån som vill ha filmkväll? ^^

Idag har mamma och jag åkt till Jysk för att hämta min beställda spegel! Finally :3 Den är jättefin, fast än så länge står den på golvet i sin kartong ^^' Vi ska köpa lite mer tyg så vi kan sy mera kuddfodral! Det var jättekul att sy ju :D

Jag har förresten sökt jobb (typ extrajobb och sommarjobb) på rosalis. Jag har en lite annorlunda inställning nu så det kanske kommer gå bra den här gången om jag får jobba där ^^

Hmm jaa, min rullskridskoidé ska jag kanske gå in lite mer i detalj på? :D Jag har börjat fundera på det jättemycket nu de senaste dagarna :D Men jag tänkte ungefär såhär att jag skulle öppna ett slags café, ett chillställe. Lite som Café Deed, det är öppet sent och man kommer dit för att ta det lugnt och umgås bara^^ Jag menar, vad finns det att göra förutom att gå ut på krogen om man vill gå ut och göra nåt kul, inte sitta hemma liksom? Bowla kostar en massa, gustavsvik kostar en massa. Festa vill man väl inte göra jämt? Jag kommer inte på nåt iaf.. :O Så det skulle bli ett chill café med sköna soffor och lite pyssel, och i mitten av lokalen så ska det vara en rund rink där man kan åka rullskridskor! Inte såna där inlines utan riktiga rullskridskor :3 Så ska allting vara relativt billigt i jämförelse med alla andra caféer. Jag funderade också på om man skulle försöka inreda lite 50talsaktigt, skaffa en jukebox och sådär :D
vad tror ni? skulle inte det vara kul att gå dit om man har tråkigt hemma? :D

No comments:

Post a Comment