Thursday, June 10, 2010

Nu kör vi!!

Okej
Igår jobbade jag tidigt, hemskt var det men that's old news. Efter det kom jag hem och en stund senare knackade ingen mindre än magnus på mitt fönster och ville bjuda mig på mat xD Lite lagom random sådär, sen kom vincent mitt i allt och vid halv sex gick magnus till jobbet, och vincent och jag åkte till ikea ^^
Vi hämtade massa stolar, hyllor och bord sen hem till vincent och nea för att lasta in allting ^^ Sen resten av kvällen hjälpte jag dom med att flytta möbler och lådor x) Det var kul haha, var så länge man var med vincent och det känns bra att träffa honom nu^^ Även riktigt kul att träffa nea som är galet söt och snäll på alla sätt och vis x) Roligt att lära känna henne lite mer, yey :3

Okej, vid halv tolv körde vincent hem mig. trevligt trevligt. Äntligen sooovaaa~ xD Blev så sjukt trött under kvällen haha ^^ Men innan pratade jag med christian i telefon, och så råkade vi somna båda två i luren xD När jag vaknade imorse smsade jag "..jag har inget minne av att vi sa hejdå igår.." "inte jag heller xD" hahaha :D kärlek <3

Dagen äventyr är inget mindre än mitt eget rum! VÄLbehövlig städning om vi säger så >_> Likaså i akvariet xD har inte städat på flera veckor AJJABAJJA!! (man ska göra det en gång i veckan..)
Sen när mamma kommer hem från jobbet vid fem ska vi åka en snabbis till calletexoch kolla mönster till en medeltidsklänning ^^ Äntligen :3 Jag blev sjukt pepp när christian sa att vi måste ju på medeltidsdagarna i varberg UTANFÖR (dåxP) göteborg. Förhoppningsvis går vi på det, och ännu mer förhoppningsvis hinner jag och mamma klart med klänningen tills dess :3

Jag tänkte också (IGEN!) att jag skulle gå och köpa fiskar idag xD Jag gör det ju aldrig vad är det med mig haha ^^' Men ska städa först iaf ehe, det lär ju ta år ^^'
men måste städa idag för imorrn jobbar jag och direkt efter att jag kommit hem ska vi till min gerda som tar studenten ^^ Och efter det så kommer christian vid nio, så det blir fullt upp :D Och när han har kommit ska vi kanske till landet på en gång också hahaha ^^

...okej... NU KÖR VI!!

3 comments:

  1. Uhm.. jag vill inte vara sådan, men.. Varberg ligger inte i Göteborg >_> det är en stad syd om Göteborg <3

    ReplyDelete
  2. men var sån då, ja, vaaar deeeet

    ReplyDelete
  3. va gullig du är som skriver så om miig :D :$

    ReplyDelete