Wednesday, June 16, 2010

nervös?

ehehehe, jaghar skickat med en lapp till min chef om ledigt ett par helger framåt, anställningsbevis och lönespec. Varför känns det som att jag kommer få sparken bara för det? xD

Oh well, vi får väl se hur det gåår~

Just nu sitter jag och äter ölkorv :3 gott gott! Jag väntar på att mamma ska komma hem så vi kan börja sy på klänningen ^___^

kanske ska kolla på prinsessan och grodan tills hon kommer? xD så galet bra film, jag kan titta på den om och oom igen hur mycket gånger som helst! Jag kan t.o.m sätta på den direkt efter att den tagit slut så bra är den! xD

jag tycker synd om min fisk xD den är så otroligt totalmobbad av den svarta fisken, så han har blivit uppskrämd upp bakom vattenvärmaren där det är jättetrångt så han får vara ifred.. Synd att man aldrig ser honom dock xD Stackarn va

No comments:

Post a Comment