Friday, June 04, 2010

Bikbok? :3

Lämna inte pengar i min hand... Jag vågar inte gå in och kolla mitt konto xD
men dagen har fört med sig fina kläder hem till mig iaf :3

Jag har idag inhandlat:
1 st Vit klänning med blommor på
1 st Rosagrönrutig klänning
1 st Ljusgrön/turkos/mint(/whatever färg det nu är xD) topp
1 st ljusrosa munktröja
1 st vit klänning med tre guldknappar vid boobsen ;D
1 st vit bikini
1 st regnbågsrandig bikini
1 par stjärnformade oljefärgade örhängen
1 par småsmå ankare till örhängen (mycket fina :3)
1 st chokladhjärta med lipbalm i ^^

Sen var det ju säkert något mer också xD Men jag orkar inte komma på allt nu haha ^^'

Jag shoppade ju en massa när christian var här också :o så vi kan ju plussa på lite toppar till, ett par vita shorts, ett par haremjeans (typ) och en massa halsband och örhängen till ^_^ Jag kommer inte heller ihåg om jag redan skrivit det haha, men whatever ni dör nog inte ;P

Nu ska jag sova och förhoppningsvis kan jag orka ta kort på allt nån dag framöver.. Men det har ju inte hänt hittills varje gång jag sagt det så vi får väl seeee~

Natti nattiii~ :3

No comments:

Post a Comment