Wednesday, June 02, 2010

inte nu igen x(

Nu har han åkt hem igen, dåligt x( Det gillar vi inte, det blir så tomt och ensamt.. och så TOMT!! >_< Du får minsann ta och komma tillbaka illa kvickt hörredu!!

Men um, ja, Christian har alltså varit här sen i fredags och på lördagen blev han sjuk och jag sjukare och så har det vart hela tiden han vart här. Det är ju aningen tråkigt -.- Men förhoppningsvis så är vi båda friska nästa gång vi ses :D

Det känns så sjukt bra, han och jag. Det är en bra combo :3 Jag önskar jag kunde komma på mer att säga än fina du och gulle till honom dock xD Men vi har det bra, otroligt bra tycker jag. Bara distansen som är aningen jobbig, men ändå bra för man kan aldrig få för mycket av varandra på det sättet ^^ Och jag måste ju säga, jag saknar hellre för mycket än tröttnar ;D Så perfekta som han och jag är för varandra vore det ju ganska illa om vi tröttnade eller hur haha ^^ <3
Men inte betyder det att jag inte vill bo nära honom, och varför inte -med- honom en vacker dag? :3 Jag ser det framför mig, och det känns bra <3

Oh well, jag skulle kunna skriva om honom i evighet känns det som xD Men det skulle kanske bli aningen enformigt ;D

Så vad har vi hittat på de här dagarna då? Vi har chillat och kollat på film, latat oss och vilat upp oss, försökt att bli friska men det gick då inte så bra ^^' Vi har varit lite på landet och sovit i hängmattan, åkt flotten på dammen och tittat på grodyngel i tusental xD Vi har varit på yeahfestivalen med mange, träffat vincent och nea (Finally!!! :3) och ätit på Jensens, vi har varit i marieberg och shoppat fina kläder ^^ Vi har grillat, och vi har sagt hej då. Den där sista grejen var lite onödig tycker jag, men så är det väl här i världen x(
Saknaden är STOR! ..efter bara fyra timmar dessutom, hur ska då minst en vecka till bli? ;__;

Och imorrn börjar verkligheten igen då, jobba hela helgen och sen vet jag inte hur mitt schema blir. Jag vill inte. Jaaajaa jag vet att jag måste, men jag VIIIILLL INTEEEEEEE *gnälla* x( JAg behöver ju inte jobba allt för mycket kanske, vill iaf vara ledig på helgerna framöver så jag kan åka till göteborg <3

Bleehhh, jag måste iväg till videobiljarden och lämna filmerna nu också, har hyrt fyra filmer xD

Men men, hoppas ni njuter av värmen och att sommaren äntligen är här! I sure am ^^ Sova nu snart kanske? hmmm.. ja :D

____________________________________________________________

With a smile you left
gone with the train

The sun was in our eyes
we kissed and we loved

You've touched my heart,
and i'm not afraid anymore

My worries you've swept away
The best in me, you bring forth

'Cause look,
now i can love again

No comments:

Post a Comment