Sunday, June 06, 2010

Jobb jobb och mera jobb

Hela helgen har vart fullt upp :O En sprängande huvudvärk på det också är ju inte jätteskoj direkt -.-
Men jag har haft roligt också ^^ I fredags åkte jag hem till matilda efter jobbet och vi kollade på Bert hela kvällen xD Och igår åkte jag till Vincent och Nea efter jobbet och kollade in deras nya lägenhet :D Ska förmodligen tillbaka till dom snart och hjälpa dom måla i köket haha ^^ Vi satt mest och pratade igår, vi åkte även till Max och åt om nom nom :3
Det var riktigt kul att träffa och lära känna Nea lite mera, jag kan inte begripa varför vi inte träffats tidigare haha :P

Åh en sak som jag fick reda på idag som gör mig otroligt upprörd är att det är medeltidsdagarna i wadköping den här helgen!! Sista dagen idag!!!!! JAG BLIR TOKIIIIIG >_______< Varför har jag noll koll för? Jag missade den förra året också x( Jag får för bumlingen åka till gotland i sommar och gå på medeltidsveckorna där elr nåt! Om jag nu händelsevis skulle missa medeltidsveckan i hova ofc :P

Jaghar fått mitt schema för nästa vecka iaf, det är bra ^^ Jobbar eftermiddag imorrn, ledig på tsidag för då tror jag vi i familjen skulle till sthlm och gå på gröna lund med sebbe för att han fyller år. Sen jobbar jag tidigt på onsdag, ledig på torsdag för jag har möte på ams, sen tidigt på fredag och efter det blir det göteborg!! ^______^ (ledig i helgen alltså yey)

Min sötnos har flyttat så det ska bli spännande att se hur han bor nu :D Han och hans rumskompis Leon ska förmodligen ha en dobbermanhund hos sig som dom ska ta hand om (!!!) x)

Mjaaa.. har jag missat något? Ska upp och duscha, sen får vi se hur det är med huvudet. Om det är tillräckligt bra så åker jag till vincent och nea ^^

Det värsta med idag är att jag missar det gigantiska vattenkriget på göteborgs gator x(

MEN JAAAAAAA det var nog allt ehe ^^ baibai~

1 comment:

  1. roligt att träffa dig också! :D Hoppas huvudvärken försvinner så att du kan komma idag också :D

    ReplyDelete