Monday, June 07, 2010

Eh?

Umm jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara för att göra det^^

Jag känner mig inte riktigt på topp idag :( Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det kan ha med jobbet att göra.
Chefen ringde igår och frågade om jag kunde jobba lördag eftermiddag men så sa jag att jag skulle bort i helgen men att jag kunde jobba torsdag eftermiddag istället. Då började hon skälla på mig -igen- den här gången för att det är minsann inte jag som gör upp scheman här, det är hon! ... -.- DET VAR EN FÖRSLAAAAAG!!!!!

Jag blir sjukt less på att jobba för henne alltså, man ska hela tiden gå runt och oroa sig för att hon ska dyka upp och skälla på whatever för att jag gör whatever fel och att jag ska ha lärt mig whatever vid det här laget.. Härligt arbete right? -.-
Hur svårt kan det vara?!?! Man säger hej till den som ser intresserad ut, man betalar och säger hejdå! GAH! usch.. -.-

Nej jag ska nog gå till arbetsförmedlingen och prata lite med dom om det här

2 comments:

  1. usch va jobbigt det låter.. :/ stå på dig! hoppas ams kan hitta något annat åt dig!

    ReplyDelete
  2. Tråkigt det där... tyvärr så räknar ju arbetsgivaren att man ska vara tillgänglig i vått och torrt och lägga allt åt sidan för att arbeta... men dumt att hon börjar skälla:S

    ReplyDelete