Monday, June 28, 2010

Helgen och lite till

Jag har varit i Göteborg sen torsdags kväll, är tillbaka i örebro nu iofs men skulle ju då HELST stanna kvar x(

Men vi hade det trevligt och tillräckligt bra för att tiden skulle försvinna lika snabbt som haren sprang över gatan som jag såg idag. ehe :3

På midsommarafton åkte jag christian jonas och natalie ut på skärgården till en ö som hette Brännö. Där gick vi runt ett tag tills vi hittade en bra plats att sitta på, och väl där så började vi grilla och bara ha det allmänt mysigt x) Tyvärr kunde vi inte vara där så jättelänge för sista färjan gick vid halv sju. Men det var ändå rätt så bra time'at för molnen började krypa fram då^^ Väl i land åkte vi hem till Natalie och kollade på Napoleon Dynamite som jag förvånansvärt nog inte hade sett än xD Efter det åkte jag och christian hem till honom och hans nya lägenhet :P

På lördagen gick vi iväg till Universeum med Nicklas, christians brorsa ^^ Tog massa kort där inne, måste lägga in korten i datorn bara sen ska vi se om jag kan orka lägga upp lite kort haha :P
Bästa känslan inne i akvarieavdelningen för övrigt x3 där skulle jag definitivt vilja jobba^___^

Efter universeum gick jag och christian på jakt efter glass, mumsigt var det :3 Sen bar det iväg tillbaka till christians och där lagade vi/jag thaimat som blev riktigt gott om jag får sägat själv x) Efter maten kollade vi på the mist som var.. inte alls bra xD Stephen King's historier har jag hört ska vara otroligt mycket bättre i bokform än filmform ehe, det stämmer nog :D

Sen på söndagen gjorde vi typ inget alls, bara flumma runt och busade hur mycket som helst <3 Bästa dagen xD <3 Förutom att jag skulle åka hem förstås x(
Oh well, jag åker tillbaka på fredag så det är väl chill ^^

Så pepp på helgen som kommer alltså, inte bara får jag träffa min sötnos igen, det är medeltidsmarknad också!! Jag och mamma ska sy klart klänningen vi håller på med nu i veckan så jag kan ha på mig den då :3 PEPPEN! X3

Well.. här i örebro är det körteori på kvällarna och flyttstädning hos matilda på dagarna ^^ Iaf än så länge :D Jag har fått ledigt hela veckan bara för att jag inte kan jobba eftermiddag :s Men jag klagar inte med lite ledighet ^-^

Åh men just det, ni skulle bara veta xD
Jag var hungrig förrut så jag beställde lite mat... En kebabSALLAD med RAMLÖSA O_O jaa, det är sant, nej det är inte någon annan som skriver, it's meee O_O
..okej jag må överdriva lite grann, men ändååå! :O Vad händer med mig haha

Nu ska jag.. antingen kolla på wolfman eller sova.. det visar sig :D

Hoppas Agnes och co får det sjukt kul i Japan och Korea förresten, dom åker imorrn! :D Så avis jag ääär xD jag vill också :3 Hoppas allting går bra och att de inte kommer till Lost-ön, det vore ju lite dumt. Bon Voyage! ..som man säger haha

1 comment: