Tuesday, June 15, 2010

Fishies~

Idag har jag vart duktig x)
Jag har städat akvariet, jag har köpt nya fiskar och en ny växt, jag har vart på ams och fixat försäkringspapprena, och slutligen har jag vart på körskolan och bokat teori-och körlektioner samt riskettan som det så vackert kallas^^ Om jag kör på riktigt ordentligt nu så kanske jag kan boka prov snart :P
Det tråkiga med Cederbacks är att de får en att få så dåligt samvete bara för att man inte läst på ett tag.. -.- Tittar på en som om man gjort världens största misstag, låtit någon dö och stått skrattandes på graven. NOT COOL! :(

Men anyway x)
Just nu lagar jag mat och lyssnar på M.C. the Max ^^ Det tar nog ett tag för potatisgratängen att bli klar så jag ska nog ta mig en dusch med min nya duschcreme :D Så nödvändig information jag vet, men jag har typ inget alls att skriva om egentligen xD

Jobba imorrn, på torsdag också, och på fredag kommer christian igen ^_____^ På lördag ska jag jobba tidigt tråkigt nog, men kommer man hem till christian så gör det inte så mycket x)
Jag har tagit reda på att det är en "historisk marknad" i Hallagården i Lekhyttan (vid landet you know) Har fått för mig att det är lite medeltidsaktigt sådär^^ PeppN! :3 SÅ dit måste vi ju åka, det är lördag till söndag :P

A just det XD Sa jag att jag och Christian ska till Skottland i augusti? :D Helt galet random and i love it <3 Vi ska bada i Loch Nesssjön bl.a. Sjukt peppad X3 PÖZZ PÅ DAJ <3 *fnizz*

1 comment:

  1. Du vet väl att Loch Nessjön är svinkall? :D

    "... the average temperature of Loch Ness is only about 5.5 °C."

    mumma! :D

    ReplyDelete