Friday, December 04, 2009

You were always on my mind

Varför börjar man ens möblera om rummet vid midnatt? Men nu är det klart iaf! Vet inte om det blev så mycket bättre dock.. O.o Men det får duga ^^

Imorrn(/idag) fyller farmor år, och josef fyller år så massa gratz till båda två ^^ vid fem-tiden ska jag och pappa och co till farmor för att fira, jag har för mig att Lila och Rozanne också kommer :O (mina fastrar ^^)
Och imorrn kväll ska jag ut på satin för första gången ever med matte kim och några till ^___^ kommer säkert bli riktigt kul :)

Jag ska vakna tio minuter i åtta btw.. Doktorn ska ringa nångång under 8-9tiden och så ska vi prata om min handled, alltså jag var ju och tog en massa prover och sånt för ganska länge sen nu och jag har inte fått nåt svar än! >_< Så vi får se vad dom säger imorrn då :o

Men nu ska jag sova! Oyasumi~ :)

No comments:

Post a Comment