Wednesday, December 16, 2009

mataku

here i go again, klockan är snart halv fyra och jag har inte lagt mig än! jag som sa god natt till människor redan vid tolvtiden ju ;__; Jag skulle ju bara hitta något att somna till, så fastnade jag vid spirited away don't mess with the zohan och full metal panic fumoffu.. Jag har absolut ingen kontrol över mig själv xD

Jag har iaf varit hos jobbcoachen idag, inget nytt att prata om dock O.o Inget gruppmöte imorrn, sweeet ^___^ Så imorrn ska jag gå till yuppienallen och kolla om dom har fått in programvaran för att låsa upp Sation, sen ska jag träffa en kompis och sen ska jaaaaag.... sy med mamma ^^
Det blev inget syande idag för mamma skulle tydligen på syjunta.. haha XD hon ska inte sy där dock... xD anyways! På kvällen kl 19.45 ska jag på modevisning på slottet då kära Amanda är med på catwalken ^___^ Måste ses helt enkelt ;) <3

SER NI hur MYCKET det SNÖAR ute?! Jag blir ju heltokig av det här ^______^ Jag och min granne Magnus hade snöbollskrig förrut, jag kutade upp för trappen och kasta snöbollar på han och så sprang han efter :D Kul var det ^^
Jag har sååååå stor lust att bara gå ut på promenix igen, värsta mysigt ju! :3

Jag har haft en liten svacka i ett par veckor nu faktiskt, jag har verkligen försökt att tänka på rätt saker men ja, det har inte gått så bra^^' Men nu hörni! Nu är det finfint igen ^_____^

oh well, glada lilla jag ska gå och sova nu faktiskt :P Jag har ställt klockan t.o.m! :O Jag ska gå upp kl 11 och göra mig i ordning lite snabbt sådär, sen kanske jag och mamma hinner åka en tur till marieberg innan tre eller kanske sy lite :P det vore naaajs :P

åh förresten, har ni hört den där reklamen med christoffer från melody club på spotify? Jag gillar den xD jag hörde den just precis nu, därför skrev jag det ^^ okej okej, nu svamlar jag bara på känns det som! GOD NATT!! :D

No comments:

Post a Comment