Wednesday, December 02, 2009

fast okej

I'VE DISCOVERED SOMETHING AMAZING!!
ehe ^^' den människan är hur skum som helst, och det är inte alls han jag tänker på just nu heller för den delen ;P

Jo låt mig berätta. Det började med att jag med mina tunga steg vandrade till cityakademin för att söka in till Ma C och Bi A. Och efter en liten pratstund med denne jag pratade med, så kom hon ju på att det finns ju naturvetenskapligt basår på distans.. Som man börjar när man vill! Så sålå dig i backen, här ska det pluggas för fulla muggar!! Jag ska skicka in ansökningshandlingarna imorrn efter att jag snackat med min jobbcoach, sen om allt går som det ska så börjar jag den 14e dec och från och med då blir jag en gräsligt upptagen människa :O Jag ska försöka plugga 8 kurser fram till höst, jag ska satsa stenhårt på det här! Hoppas verkligen jag klarar det, då kan jag börja plugga marinbiologi redan om ett år istället för två år!! *glaaaaad*

Och det här med bartendring btw, jagskulle ju kunna gå den där utbildningen i sommar istället ^^ Då har jag hunnit spara lite till det också :3 Det blir ju kalaaaasbra! maha :3
jag nästan skuttade ut från cityakademi xD Hon jag pratade med var också ganska glad :D hon sa "vad bra att jag fick sluta dagen såhär" då sa jag "jaa, du har räddat mitt liv!!" så skrattade vi båda två och sa hejdå ^____^ det var ju ganska komiskt ju xD

..så jag shoppade lite bara för det :D Jag har köpt två par strumpbyxor och en lila tröja och världens coolaste halsband! om jag orkar ta en bild så ska ni få se på bus! :3

I'm back on track bitches!! <3

No comments:

Post a Comment