Saturday, December 26, 2009

Juuul juuuul stråååålande juuuul~

um ja :P Det är jul, och jag är trött som Trötter så jag ska försöka sammanfatta så mycket jag kan med så få ord som möjligt^^'

1. Agnes är hemmaaaaaa!!! Matilda, vi måste gå och hälsa på sjuklingen jue! <3

2. Min julklänning blev klar i sista minuten, elr ett par timmar innan julaftons morgon iaf ;D Helfin blev den, tack tack till mamma för hjälpen ^^ Jag hade på mig den igår och idag :P Fast igår var jag typ halvlolita elr nåt med den och min fina peruk :D (men det var jag inte idag, det blir lite jobbigt efter ett tag vettu)

3. Jag fick Coraline på julklappsbytet igår och den var faktiskt riktigt bra ju!

4. Idag på julfirandet hemma så fick jag (nämner bara de coolaste sakerna aight?) för det första en japansk minizenträdgård med vit sand och en minikratta och stenar ni vet? :D den är fett cool ^___^ och för det andra så fick jag ett AKVARIUUUMMMMMM!!!!! Yaaaaaaay X3 Vi ska förmodligen åka och hämta det imorrn, lycklig beramoon :3
Sen fick jag också Twilightboken på engelska (fett nice!) och en gigantisk chokladkaka!! fast egentligen är det bara en sparbössa som var avundsjuk på de riktiga chokladkakorna så han bara låtsas.. Men säg inte det högt, för då blir han nog ledsen :O Ett 10ggrsträningskort på Gustavsvik också inklusive spinning :D Nu blire tränaaaa ^____^ Säkert lite fler grejer men orkar inte skriva om allt hehe :p

5. SNÖN SMÄLTER VÄL INTE?!?! O___O

(6. för er som missat, jag ska nu efter nyår börja mitt racerpluggande! Wishme lots and loooooots of luck för det lär jag verkligen behöva om jag ska klara åtta kurser till juni! O_O 1 kurs var tredje vecka ska vara avklarad fram tills dess, fatta det! :O Men klarar jag det har jag något att vara galet stolt över och då flyttar jag till sthlm elr göteborg för att börja på marinbiologi till hösten! hohoooo peppad är jag ^______^)

God natt, och kul jul på er :3

No comments:

Post a Comment