Thursday, December 17, 2009

Julklappar ^^

Okej, jag tror att jag har ungefär hälften klara :D eller lite mindre... elr nåt >_>
Ungefär hela dagen spenderades utomhus dock! och så gick jag på modevisning på slottet där amanda och emma var så fina så :3
Jag har vunnit ännu en auktion på tradera också :P Dags att sluta handla till sig kanske? xD

Saker jag ska göra imorrn är att ringa till studievägledaren från naturvetenskapliga avdelningen på universitetet och höra med henne om jag kommit in eller inte, och så ska jag gå till akvariekällarn och dregla lite :3 Men innan det så ska jag faktiskt gå upp ännu tidigare och sy lite med mamma innan hon går till jobbet vid tre :O

PÅ TISDAG KOMMER AGNES HEEEEEEEEM <3

ja just det, jag ska försöka pallra mig till yuppienallen imorrn också :o fast.. jag har ju slut på pengar xD det blir nog inte av iaf ^^'
oh well, nu ska jag kolla på Sailor Moon S och sen ska jag sova :D

No comments:

Post a Comment