Saturday, December 05, 2009

Lilla farmor

Idag fyllde farmor 93 år! Familjen åkte hem till henne och firade henne en stund, det gick så bra så ^^ Detaljerna skippar vi ehe

Precis innan vi åkte dit så ringde Magnus mig och sa att jag har fått ett paket, och jag ba va? Det visade sig vara från damen som hade tappat sitt Arbetsförmedlingen IDkort som wook hannah och jag hittade igår :D Jag fick en Mercichokladask och ett biokort laddat med 100 kr! Jag blev så himla paff, det hade jag verkligen inte väntat mig xD Det är väl bara en självklarhet att lämna igen något man hittat elr? Men anyways, hon blev tydligen väldigt tacksam iaf, det var ju roligt ^^

Jag skulle egentligen ha vart med Matte och Kim och co. idag efter att jag varit hos farmor för vi skulle ut på krogen och festa lite, men jag orkade helt enkelt inte idag. Är inte på topp idag direkt :/ Så jag och mamma kollade på Idol och sen en film jag hyrde som heter Shrink, den var väldigt seg faktiskt.. Trodde den skulle vara bättre, men helt värdelös var den inte heller ^^ Vi hade ju planerna inriktade på Flickan som lekte med elden först egentligen, men den var helt utlånad :(

Imorrn ska vi iaf försöka sy! Det är snart jul ju, den måste vara klar tills dess! >_< Vi ska åka till landet en snabbis och plocka vitmossa och lite granris också, jag funderade på om jag skulle försöka hitta lite lingonris också. Det är juligt och fint ^^ Fast det kanske inte växer på vintern? :o Tänkte att jag skulle hitta lite julpynt uppe på vinden, så jag också kan få ha lite julmysigt här nere :P

Dags för sängen nu :) Natti natti

No comments:

Post a Comment