Tuesday, December 15, 2009

Nattlig snöpromenix

haha, jag gillar dom orden så mycket så jag skrivit dom massa gånger överallt känns det som :D Jag har alltså varit på Nattlig Snöpromenix inatt, jag kom just innanför dörrn med ungefär hela jag som en isbit. Men vad gör det när man fått vandra runt i underbar snö? <3

Så just nu sitter jag och försöker låta bli att frysa genom att lyssna på John mayer och alla fina minnen som följer med på köpet <3 jag tror jag ska smyga upp och leta reda på lite julmust faktiskt, om det finns nån kvar.

Oh btw! Jag har fått hem min One Pieceplånbok och min peruk som jag köpte från tradera, klänningen fick jag i fredags fast jag vet inte om jag redan sagt det kanske.. :O men hur som helst, jag gillart! Alltihop! Nu hoppas jag bara på att skorna från Bianco ska finnas kvar när jag får pengarna från försäkringsnkassan i mellandagarna! :O Dom är helt perfekta till min nyårsoutfit :3 Och självklart hoppas vi på ett kalasbra nyårsfirande. Nån som har något förslag? ^^

nu dåååå....? Jag ska ta mig en Pacmangodis och trippa uppåt ;D Sov gott tomtenissar!

No comments:

Post a Comment