Monday, October 05, 2009

Mihihih~

Okej nu mår jag bättre :3

Jag har tagit det huuuur LUGNT som heslt idag, jag har aldrig varit lugnare faktiskt xD Känns det som iaf O.o Men jag drog till affären och handlade en massa gottgott och förberede mig på en megakalasmiddag for one. ^^ Och så åkte jag till videobiljarden och hyrde tre filmer:P Så de andra två ska jag antingen kolla på nu eller imorrn :D
But anyway ^^ Det blev marinerad sjömansbiff (såklart xD) med hasselbackspotatis, grönpepparsås till det. Och så plommontomater och ananas med hallondeserten till efterrätt så klart :D Köpte äppelcider till det också, och så la jag upp allt på fina fat och sådär :) Kändes ganska lyxigt faktiskt ^^
Jag tittade på Dumpad!/he's just not that in to you och jaa.. jag har en hopplös passion för romantiska komedier :3 Man blir ju alldeles pirrig i hela kroppen och allting verkar så mycket bättre på något vis :D
och dessutom så var Keane - Somewhere only we know soundtrack i slutet av filmen x)

En till megabra grej är att demi lovatos nya album är ute på spotify nu!!!!!! Så himla glaaaad är jag xD Lyssnar på den just nu, älskar henne alltså <3

Men nu ska jag springa upp och äta mera hallondesert sen ska jag nog sova^_^ Toodles!

You're intoxicating

No comments:

Post a Comment