Sunday, October 04, 2009

Sverigeeeeee <3

Jag är tillbakaaaaaa *lättnad* jag kan dock inte förstå varför jag somehow envisas med att åka tillbaka till det där landet egentligen -.- Jag gillar verkligen inte frankrike överhuvudtaget!! (Det enda som är bra är disneyland dårå :3)
Men nu är jag tillbaka och här stannar jag ett tag till haha :P Jag har köpt lite saker där nere iaf, ska försöka få upp lite bilder på't imorrn elr nåt *lat* Jag har färdats omkring sen halv fyra i eftermiddags och nu är jag äntligen hemma och redo för att sova.. det känns riktigt himla bra :)
Jag måste få upp lite bilder på nya skorna som har varit i min ägo sen nån vecka, plus bilderna på mina underbara kissemissar såklart :3 Det kanske får bli ett bildinlägg på bdb istället för här? xD Vad tycker ni? ^^

Jag har blivit ett brutalt fan av non other than Miley Cyrus den här helgen xD Jaaa jag vet, fy skäms på mig :3 Hennes låt Party in the USA är så himla skön tycker jag XD jaaaa, ni får skratta åt mig :(

Såå.. vad händer mer då? Natta fyller år idag så det blir lite fira hemma hos henne imorrn vid tre-fyra (hörde jag från mamma).

hmmm... har jag glömt något?

No comments:

Post a Comment