Monday, October 19, 2009

Prada, Gucci, Dolce&Gabbana, Jimmy Choo

Det händer. I min lilla hjärna börjar det hända en massa skumma saker atm, och jag vet inte om jag ska vara glad eller inte över det :O
Confessions of a Shopaholic har satt sina spår :O
Jag bara känner ett så himla starkt begäääär efter kläder skor smycken osv osv :o Och låten Fashion med Lady Gaga har också satt sitt spår ganska rejält. Jag vill ha märkesklädeeeer!! Prada-solglasögon, Gucciklänningar, Jimmy Choo-skor osv!! :3

Men nog om det ^^' På fredag blir det fest här ;D Det kommer härliga människor och det kommer förmodligen bli kalaskul! ^^

I övrigt så vill jag verkligen inte umgås med mina brorsor. Enda sen vi åkte ut till landet så har det känts som att Kiffe har vart på mig om en massa saker och så hakar pappa på, och mamma lite grann. Alltså?!?! GIVE ME A BREAK!

usch orkar ingenting just nu -.-

Men jag och matilda var på fest i lördags! :D Det var roligt :D Förutom att Amanda mådde så dåligt :( jag ska lära dig dricka kvinna!! xD
men jaa, matilda drack också lite för mycket till slut ^^ Men det gick ganska bra ändå, ingen dog elr nåt haha
Träffade en maaaassa folk som man kände, många från hannaskolan dessutom :D Riktigt himla kul var det haha ^^ Så träffade vi andra roliga människor från bl.a uppsala, det var kul :3

Så imorrn har jag ett jobbgarantinmöte med coachen, då ska jag visa henne min lilla lista med butiken och andra ställen som jag vill söka jobb/praktik på ^^ Jag ska nog börja skriva ut mitt cv och fiffla lite på det personliga brevet lite grann, så blir det så bra så :P

mjaa, det här var ju en lite större update än sist ehe ^^' over and out :p

No comments:

Post a Comment