Thursday, October 22, 2009

Färgat håret :O


och typ så blev det :o vet inte om jag är sådär jättenöjd faktiskt, det skulle ju bli brunt! Istället blev det väldans rött O_O Men Amanda är typ bäst på att färga och slinga hår iaf <3 Tack så mycket för att du ville hjälpa mig :3
Kanske ska försöka färga tillbaka det, eller iaf så det blir lite ljusare :O Fast jaa.. vi får väl se hur jag känner om några dagar, det tar väl ett tag innan man vänjer sig också ^^
Dessutom tänkte jag kanske gå och klippa mig :D Klippa till det lite så inte allt hår hänger och slänger framför ögonen på mig, jag ser ju ingenting ;__;

Jag har iaf städat mitt rum idag, success ;D Plus att amanda tog med sig min sprit också, jag hade helt glömt bort det :D All set for tomorrow ^-^

3 comments:

  1. Amanda23:52

    Jag tycker det blev fiiint;D
    Men du kan ju testa köpa slingor och ha i och om det inte hjälper ha i nån ljusbrun typ:) Eller testa ha i en brun över bara men då lär det bli mörkbrunt:)
    Jag kan hjälpa dig igen om du vill fast inte förrän efter helgen då^_^

    ReplyDelete
  2. blev ju jätte fint! ^^

    ReplyDelete