Monday, July 13, 2009

Söndag

Mm, det blev en rätt så lyckad kväll faktiskt ^^ Träffade en massa härligt folk som jag inte träffat på länge, det var kul :)
Och idag har det varit en segardag sen Robin åkte.. Jag Lina och Josef drog iväg till Max för att äta frukost och sen kollade vi på film hela dagen tills de åkte hem till Josef vid kl nio på kvällen ^^ Lina drog iväg en snabbis till Lundbergs för att fira födelsedagsbarn och då kollade jag och Josef på The Skeleton Key och wall-e ^^ alltså, the skeleton key är en riktigt bra film :D se den!:o Sen dess att dom åkte så har jag börjat kolla på Aladdin och sedan råkat förflytta mig till min dator där jag suttit sen halv tio haha ^^' Jag har sökt två jobb under tiden faktiskt :D Det är najs ^^
men nu sitter jag bara här och spelar Fashion wars eftersom mina energypoints i mafia wars är slut.. och så saknar jag robin en massa massa <3 han åkte idag till Uddevalla för att jobba hos sin morfar i fyra veckor ungefär, det är lååångt bort ;____; Hoppas det går bra för honom :3

Men annars då?! Ska jag dra mig ut till landet och bosätta mig där i åratal? (=ett par dagar haha ^^') vara lite med pappa skulle ju inte vara så fel heller, man har ju inte sett honom på jag vet inte hur länge O_O men det får vi väl seee :p

Just nu tror jag att jag skaaa.. kolla på film? läsa bok? gå och lägga mig? nää jag vill inte sovaaaaaa, det känns inge bra utan robin bredvid mig ;(

1 comment:

  1. när jag varit här en stund så följer jag med dig till landet också! :D

    ReplyDelete