Saturday, July 04, 2009

Städning :o

Jag tänkte att jag kunde göra ett tappert försök till att städa lägenheten, typ plocka undan all skit, dammsuga och torka golven ungefär.. Men ja, being me så började jag i köket och blev 1/3s klar med det.. Men jag gjorde iaf rent i kylen och i skafferiet!! jag menar, hälften av det som fanns i kylen slängde jag och liite ordning i det där himla skåpet får det faktiskt vara.. Dessutom är det ett jävla plus att krypen inte är kvar där inne också..(!!!!!!!!!!!!!) fy sjutton vad äckligt det var O_O

Jag har rensat bort alla människor jag inte känner ifrån facebook nu också :D Det har tagit ett par timmar, men mission accomplished ^_^

Jag sitter nu och funderar på om jag ska försöka laga någon slags mat som jag ska lyckas hitta i mitt nytömda kylskåp :o Kanske lite nudlar med grönpepparsås och.. inget mer? O.o vi har fläskfilé i frysen, men den är ju fryst :/ jag orkar inte börja laga något stort heller nu när klockan är 23.23 ^^

JAJA! Jag får väl laga till nåt ändå då, elr så drar jag till Mcdonalds med de 27 kronor jag har..

Det blir ändring nu! På många sätt, till det bättre! Jag är glad nu, jag har en massa hopp i hjärtat och massor med fjärilar i magen :D Jag ska försöka mitt bästa, det ska bli bättre nu. Du får slå mig om det inte blir det ^^'

saknar min nallebjörn <3 God natt!

No comments:

Post a Comment