Tuesday, July 14, 2009

Flykten till Landet

Jag har flytt stan! O_O jag ville nästan skriva sverige först, men jaa.. längre än till landet har jag ju ändå inte kommit så :P
Det är ganska chill här, vi har internet och dvd så jag klarar mig fint. Vi har köpt choklad, nachos och ska snart börja grilla snart också så det är ganska najs här ^^ bara chiilll :3
Jag har nästan fått med pappa på att åka iväg utomlands nånstans snart också! Josef och jag snackade om tyskland häromdagen och jag blev väldigt sugen på att åka dit faktiskt, så jag sa det till pappa och han verkar också ganska positiv till det, eller england :D Det vore fett najs either way :3

sååå.. mor och far håller på och tömmer ut garaget för fulla muggar atm, och jag sitter vid tv:n och kollar på fruits basket <3 förhoppningsvis ska vi börja med käket snart, för efteråt så ska vi eldaaaa! Vi ska elda två stora fåtöljer och fyra stolar, ett bord och nått stort brädspel :P fatta vad kul! ^_________^

Jag kanske rånar bilen en snabbis och åker ner till dammen haha (måste träna lite inför körkoooortet) jag vet inte riktigt, jag är lite uttråkad just nu....

oh well, nu ska jag fortsätta kolla på fruits basket, vi får väl se om jag återkommer med något lite mer intressant :o

LINA PALLRA DIG HIT NÅNGÅNG!

2 comments:

  1. Hej, hur la du in headern här? Jag är van vid blogg.se och försöker lägga in en header på blogspot nu, det går inte bra:@
    /Amanda som ska fixa Emmas blogg

    ReplyDelete
  2. Oh, never mind, jag lyckades:D

    ReplyDelete