Wednesday, July 15, 2009

Bregott + Lätta

När jag gick ut till köket här på landet så såg jag ett paket med Lätta, och jag vet inte riktigt om jag ska se det som ett tecken.. Jag tyckte det var roligt att det var just Lätta och inte Bregott, det kändes som en slags tröst och en knuff i ryggen ut till livet :D faktiskt ^^ Som en slags bekräftelse på att det kommer bli bättre! haha :D bara för lite smör xD

Jag vet att jag kanske inte har varit så superpositiv på min inställning till livet över huvud taget nu ett tag, men tack vare Lätta så bestämmer jag mig för att ordet "bortkastad" stryks ur mitt vokabulär :P Ingenting är bortkastat, de här 4 åren t.ex. dom är inte bortkastade för dom ledde mig till Robin och till så mycket mer också som jag inte riktigt tagit mig tid till att uppskatta för att jag deppat ner mig i tankarna på mina "bortkastade år". Till alla som har märkt av att jag vart lite neråt, förlåt. Jag ska bättra mig :)
Det finns inget som heter bortkastat! :D haha! jag känner mig superglad just nu haha xD jätteinspirerad till allt livet har att erbjuda! Jag ska göra mitt bästa för att se det goda i saker istället för det dåliga, men det är inte alltid lätt heller så ni får hjälpa mig med det!

Just nu är det sommar också, vi måste fånga sommaren medans den är här! det är mitten av juli, halva sommarn har redan traskat förbi så kom igen nu! Vi hittar på saker tillsammans, spelar ingen roll om vi är superbästisar elr knappt känner varandra :D

I've got the world on a string
I'm sitting on a rainbow
Got that string around my finger
What a world, what a life - I'm in love

I've got a song that I sing
And I can make the rain go
Any time I move my finger
Lucky me, cant you see - I'm in love

Life's a wonderful thing
As long as I've got that string
I'd be a silly so-and-so
If I should ever let you go

I've got the world on a string
I'm sitting on the rainbow
I've got that string around my finger
Oh, What a world, what a life - I'm in love

Life's a wonderful thing
As long as I hold the string
I'd be a crazy so-and-so
If I should ever let her go

I've got the world on a string
I'm sitting on a rainbow
I got that string around my finger
What a world, what a life
Oh, what a world, what life
What a world, what life, cause I'm in love
(He's in love, he's in love)
I'm in love
(Got the world on a string)
And what a wonderful thing
(Alright)
When you get the world on a string
(Uh huh)

No comments:

Post a Comment