Saturday, July 25, 2009

Cahara

Hihi, jag köpte kjolen och linnet från Cahara som alltid velat ha sen jag såg dom för flera månader sen! Jag hade på mig det på festen igår och det var rooooligt :D Vi hade en förskräcklig början men sen kom det fler folk och då blev det mycket roligare ^^
Och ikväll är det fest igen, det ska bli kul det med :P

Lite info om Cola: Jag har nu polisanmält dessa människor men jag ska gå dit igen och försöka få min katt tillbaka >_< gosh, hur fungerar vissa människor egentligen??

Robin kom igår kväll också, det var typ fett najs <3 han får sluta åka bort som mycket så vi kan vara nån gång :3 Han var tvungen att vara chaufför idag igen så han har åkt nu, men vi kanske hinner ses imorrn innan han åker tillbaka till uddevalla :)

lina josef och therese sitter och spelar wii golf elr nåt i rummet här utanför och vad dom är högljudda ibland :D fina människor <3 xD

det känns som att det är så många saker som försöker tynga ner mig just nu, men jag ska försöka stå emot! Lycka till, till mig xD ^^'

Jag vill kolla på chickflicks! :D det är typ jätteskojsigt ju? :3 jaja ^^ nu ska jag tralla iväg igen :P kram <3

No comments:

Post a Comment