Monday, July 20, 2009

Intrigerna börjar indeed att tätna, Tenniz! O_O

Mjaaa, efter en helg i örebro och efter en helg med intriger så flyr jag åter igen till trogna landet :)
Robin kom hem över helgen och det var typ bäst <33 Längtar tills han kommer hem igen :3

För övrigt så fortsätter jag att ogilla msn starkt. Det händer aldrig något bra där känns det som. baaaara en massa intriger. anledningen till varför jag inte är online så ofta nu för tiden viker sig aldrig. Men msn är inte bara negativt i guess.. Man håller uppe kontakten med människor, och det är bra :)

Och för att vara lite mer negativ så har min vänstra häl strejkat i ett par dagar. Det gör ont när jag går ;___; Nu har jag t.o.m nästan börjat halta :( Men det går kanske över snart, förhoppningsvis ^^

Jag åkte ju hem från landet i fredags morse tror jag och då skulle jag ju hämta Cola, men hon som hade lagt upp annonsen fick inte tag i grannarna som har katten den dagen, så då ringde på lördagen och då var hon själv inte hemma så vi sa att hon skulle höra på söndagen och då hörde jag inget alls från henne, och vi får väl se om hon hör av sig idag.. alltså! Jag börjar bli arg! Hon har kattnappat min kisse! Och snart verkar det ju nästan som att hon försöker komma undan med det! O_O nää'ää, inte okej!

Jag hittade just en mysmyslåt med colbie caillat :3 Here comes the sun ^________^ Fast jag gillar nog versionen som är med i föräldrafällan mest :3 Älskar henne, hon har så carefree musik och hennes röst är så mysig^________^ lyssna lite på henne, i'm sure you'll like it :D

Haha, ja just det xD strömmen gick här ganska nyss, var borta i en timma kanske och nu är den tillbaka igen ^^ Det är nice;D

och förresten, en sista sak! Påvägen hit hände en busig sak också xD Mamma skulle tanka och så ringde Josef till mig, men tydligen har han råkat komma emot nån knapp bara för han svarar inte. Jag ropar och ropar men ingen svarar, sen blir det lite tyst på andra sidan luren sen hör jag hur dom börjar prata lite granna, och josef lät som att han var arg på ett företags gröna kläder! Det tyckt ejag låt så roligt så strax efter det la jag på och smsade både lina och josef och skrev något i stil med "men jag tycker gröna företagskläder är bra xD" ..sen ett till.. "om jag hörde rätt förstås ;D" och efter en stund efter det så ringde lina och var besviken på att jag hade hörde det genom telefonen, för hon ade sprungit ut och letat efter mig för hon trodde jag hade hört dom därifrån XD Söööötlinaaaa<3333 ^_________^ det var roligt :D

haha ^^ jag bara måste.. en sista sak. det blir sista, jag lovar! XD ^^' Jag ska förmodligen få flytta ner i källarrummet snart!!! X3 Det är FETT NICE! Vi ska fixa ny heltäckningsmatta eller nytt golv med stor matta, en soffa och ett skrivbord, och så kanske vi ska fixa så att öppna spisen funkar så man kan tända brasa där nere! Och så ska vi kanske fixa en spegelvägg och shit vad allt kommer bli bra!! :3 Jag har alltid velat bo där nere! hihi ^-^ hoppas vi kan börja fixa med det snart, så kan jag ha fest utan att köra iväg föräldrarna hela tiden haha (H)

nu så, that's it! :D hoppas ni har en trevlig dag people ^_^ kram <33

No comments:

Post a Comment