Thursday, January 29, 2009

yohooo

nu får jag sluta xD Jag ahr shoppat idag och igår, nu ska jag inte handla mer XD men jag har köpt bra saker :O Jag köpte en ny jacka idag, och strumpbyxor och armband, och två bedsets och ett ska jag nog ge till sid xD och så köpte jag tiopackCola och senare ska jag och matilda lite annat.. shit.. mera pengar XD japp, men det kommer gå skitbra haha
jag träffade hon den där anna förrut idag också, gav henne sin väska till slut. såå.. aaa.. det var ju trevligt :o och nu är jag hemma igen iaf :P jag tänkte köpa dom där skorna jag lina och agnes såg på Bianco som va döööösnygga, men det var fanns bara 37 och 36 kvaaar ;______; så lina, dom är nog till dig ifall du skrapar fram lite pengar XD
imorrn är det fredag hörni!! och vi ska ha så himla kuuuuul ^_______^ matilda, klart du ska med :o <333

1 comment:

  1. tråkigt att jag inte har pengar ;____; vet inte om jag kommer ha det på länge *suck* men skorna va snygga

    ReplyDelete